Haemme rehtoreita, joilla on kokonaisnäkemystä ja kokemusta oppilaitoksen johtamisesta. Odotamme rehtorin olevan innostunut, innostava ja kannustava pedagoginen johtaja. Rehtori tarvitsee työssään hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot sekä halun kehittää oppilaitosta yhteistoiminnallisesti henkilöstön, oppilaiden, opiskelijoiden ja muiden toimijoiden kanssa. Rehtorin työssä menestymisessä tarvitaan myös vahvaa henkilöstö- ja talousjohtamisen osaamista.

Kuopion kaupunki vahvistaa erityisesti koillisen alueen oppilaitosten johtamista ja näkee myös pienten oppilaitosten tulevaisuuden tärkeänä. Rehtorilta odotetaan myös perehtyneisyyttä ja kokonaisnäkemystä etäopetuksen mahdollisuuksista tukea laadukasta opetusta eri toimipisteissä.

Hae töihin ja tule meidän kanssamme rakentamaan Hyvän elämän pääkaupunkia!