Kuopion lukioiden opiskelijavalinta 2023 on tehty ja lukioiden keskiarvorajat selvillä. Kuopion lukioihin valitut opiskelijat saavat tiedon opiskelupaikasta sähköpostitse tai kirjeitse sen mukaan, minkä ovat valinneet tiedotustavaksi Opintopolussa. Tulokset on julkaistu tänään 15.6.2023. Emme julkaise valintatietoja netissä emmekä koulujen tai kouluviraston ovilla. Tämä käytäntö on yhtenevä ammatillisen koulutuksen kanssa ja on uuden tietoturvalain mukainen.

Vapaaksi jääneet opiskelupaikat Juankosken lukiossa, Nilsiän lukiossa sekä Kuopion Lyseon lukiossa ovat jatkuvassa haussa 16.6.-28.6.2023 Opintopolussa.

Katso lisää opiskelijavalinnasta alla olevasta tiedotteesta!

Lehdistötiedote_lukioiden opiskelijavalinta 2023

Lisätiedot ja yhteydenotot: lukio-opetuspäällikkö Jukka Sormunen, jukka.sormunen@kuopio.fi, 044 718 4040.