Henkilöstön Myöpäivä Kuopio-hallilla 24.9.2019 klo 9-18

Tervetuloa kaupungin henkilöstön omaan työhyvinvointipäivään, Myöpäivään, joka järjestetään tiistaina 24.9.2019 klo 9-18 Kuopio-hallissa.

Luvassa on monipuolista seminaari- ja musiikkiohjelmaa pitkin päivää sekä vaikka mitä tekemistä ja nähtävää 60 eri näytteilleasettajan messuosastolla. Ennakkotieto ohjelmasta löytyy alta, pidätämme oikeuden muutoksiin. Ohjelman lisäksi messualue ja tiimityörata ovat avoinna koko päivän 9-18.

Tapahtumaan voi osallistua työajalla (3 h + matka-aika).

Päivän ohjelma, PIÄLAVA ja MUSIIKKILAVA

• 9.00 Ovet avautuvat musiikin tahdissa
  • 9.20 PIÄLAVA
    • Tervetuloa – Työnantajapalvelut: henkilöstöjohtaja Terttu Ruotsalainen, työsuojelupäällikkö Anu Tiikasalo ja työhyvinvointiasiantuntija Saija Rahkonen
  • 9.30 -10.15 Tuotepäällikkö Jouni Sipponen, Työterveyslaitos – ”Organisaatiokulttuuri – mitä se on ja mitä se meistä kertoo?”
  • 10.15-11.00 Unitutkija Maria Luojus, Itä-Suomen yliopisto – ”Työhyvinvointia uniterveyden edistämisellä”
  • 11-11.30 Kansalaistoiminnan palveluiden päällikkö Kati Vähäsarja, Kuopion kaupunki – ”Luonnon merkitys työhyvinvoinnille”
  • 11.30-12.00 Haastateltavana näyttelijä Kai Hyttinen – ”Työ näyttelijänä”
  • 12.00-12.30 MUSIIKKILAVA
    • Kaupunginorkesterin muusikot esiintyvät
  • 12.30-13.30 PIÄLAVA
    • Tutkimusprofessori Jari Hakanen, Työterveyslaitos – ”Mistä on hyvinvoivat työpaikat tehty? Työn imusta, palvelevista johtajista ja työnsä tuunaajista”
  • 13.30-14.15 MUSIIKKILAVA
    20 vuotta sitten -bändi
  • 14.15-14.30 PIÄLAVA
    • Haastateltavana teatterinjohtaja Tommi Auvinen
  • 14.30-15.30 Hallitusammattilainen Mika Sutinen – ”Kyvykäs ja innostunut henkilöstö ja uudistuva johtaminen”
  • 15.30-16.00 Kirjailija Kirsi Pehkonen – ”Ajattelutyö”
  • 16.00-16.45 MUSIIKKILAVA
    • Tamonas Novas -bändi
  • 17.00-18.00 Ohjelmassa YLLÄTYS!

Ennakkotieto ohjelmasta, pidätämme oikeuden muutoksiin.

Messuosastoilla tarjolla mm.

• Kuopion kaupungin monet kasvot esittäytyvät: metsät ja järvialueet, liito-oravat, hyvinvoinnista työnantajapalveluihin, liikkuva kirjasto, soiva musiikkikeskus, museon ja teatterin yllätyspläjäykset ja vaikka mitä!
  • tiimityörata
  • tankofutista, dartsia, golfia ym. aktiviteetteja
  • erilaisia työpajoja: joogaa, pilatesta, virtuaalinen lentävä matto, ekologinen eväskääre
  • terveys- ja kuntomittauksia ja analyyseja
  • terveystuotteiden esittelyä
  • tutustumista työhyvinvointipalveluihin
  • tietoa ravinnosta ja unesta
  • kulttuuria ja taidetta: iloa silmille, sielulle ja sydämelle
  • kuntosaliohjausta: kipinää vasta-alkajille, vinkkejä konkareille
  • yllätyksiä ja arpajaisia
  • tapahtuma-alueella kahvila ja mahdollisuus ruokailuun

Välitäthän tietoa tapahtumasta esimiehellesi ja työtovereillesi.

Tervetuloa hyvän mielen tapahtumaan koko myöporukan voimin!